AB Clausen A/S Rådgivende Ingeniører A/S

Bedst til konstruktioner

Erfaren administrativ medarbejder

Erfaren administrativ medarbejder

Mestrer du at have mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket i en travl hverdag? Kan du lide at tage ansvar i dagligdagen og få tingene til at glide? Og har du erfaring med e-conomic? Så er det dig vi leder efter!

AB Clausen A/S er en rådgivende ingeniørvirksomhed i rivende udvikling. På 4 år er vi vokset fra 3 til 30 mand og er kåret som gazelle virksomhed 2016. Vi har store ambitioner om at vækste yderligere og derfor har vi brug for en administrativ medarbejder på fuldtid som kan hjælpe med til, at få hverdagen til at glide. Teamet i AB Clausen består hovedsageligt af konstruktionsingeniører og konstruktører med kernekompetencer inden for bærende konstruktioner og er primært specialister, fagnørder og ildsjæle, som alle brænder for deres arbejde.

Din baggrund

Som administrativ medarbejder er du formentlig kontoruddannet og har erfaring med administrative opgaver, herunder understøtte ledelsen i den daglig drift i form af rapportering, udarbejdelse af materiale til bestyrelsen, referater mm. Derudover vægtes det, at du har erfaring med bogføringssystemet e-conomic ligesom det vil være et plus hvis du har kendskab til marketingrelaterede opgaver som fx udarbejdelse af grafisk materiale i Adobepakken. En baggrund fra byggebranchen vil være en fordel. Dygtig til skriftlig dansk (også gerne engelsk) er et krav.

Dine opgaver

  • Drive diverse administrative opgaver fra start til slut
  • Projekt- og debitorstyring i e-conomic
  • Understøtte ledelsen i daglig drift og administrative opgaver
  • Generelle ad hoc opgaver som telefonpasning, kalenderstyring, indkøb af materialer, opfølgning og vedligeholde på diverse firmaaftaler mm.
  • Oprydning, sørge for kaffe mm. ved møder
  • Supportere med marketingrelaterede opgaver

Vi forventer

Du har en høj faglighed med solid erfaring inden for administration. Du er struktureret og god til at prioritere og bevare overblikket i en travl hverdag. Du er åben og udadvendt med lyst til en serviceorienteret rolle i et dygtigt specialistmiljø med en høj faglighed på tværs i organisationen.

Vi tilbyder

  • Et spændende job i en unik virksomhed med højt teknologisk niveau
  • Uformelt miljø med store personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • Attraktive ansættelsesforhold som modsvarer dine kvalifikationer
  • En virksomhed i vækst med store ambitioner og højt til loftet

Du får store muligheder for at sætte dit personlige præg på udviklingen i AB Clausen, som igen i år forventer at blive Gazelle virksomhed. AB Clausen er en netop flyttet i nye og moderne lokaler i Rødovre.

Næste skridt:

Send ansøgning og CV til Louise Hoffmann, lh@abclausen.dk

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, hvorfor ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Vi venter dog gerne på den helt rigtige.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Louise Hoffmann, tlf. 42909788